Βοήθεια και υποστήριξη

Σχετικά με την παραγγελία

Οι απατήσεις αφορούν τον πελάτη που θέλει να παραγγείλει

Κάνεις την παραγγελία σου

Βάλε τη διεύθυνσή σου στο πεδίο αναζήτησης και δες όλα τα καταστήματα που σε εξυπηρετούν στην περιοχή σου. Επίλεξε το κατάστημα που προτιμάς. Δες το μενού και πρόσθεσε ό,τι χρειάζεσαι στο καλάθι σου. Μπορείς να πληρώσεις παραδοσιακά με μετρητά στην πόρτα σου, την κάρτα σου ή PayPal κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Στέλνουμε την παραγγελία σου στο κατάστημα

Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, εκτυπώνεται αυτόματα στο κατάστημα. Εσύ ενημερώνεσαι άμεσα στην οθόνη σου ότι η παραγγελία έγινε αποδεκτή. Στη συνέχεια λαμβάνεις ένα e-mail με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας και το χρόνο παράδοσης.

Ντιν-ντον! Η παραγγελία σου έφτασε

Η παραγγελία σου παραδίδεται είτε από τους διανομείς του καταστήματος.

Το κατάστημα θα επιβεβαιώσει το χρόνο παράδοσης ο οποίος θα εμφανιστεί στην οθόνη σου. Σε καταστήματα μάλιστα που τις παραγγελίες εξυπηρετεί ο στόλος του efood, θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις όλα τα στάδια της παραγγελίας σου – από την αποδοχή της παραγγελίας από το κατάστημα μέχρι τη στιγμή που ο maso διανομέας σου χτυπήσει το κουδούνι.

Σχετικά με την καταχώρηση

Οι απατήσεις αφορούν τους πλάτες που θέλουν να βγάλουν το κατάστημα τους στο maso.


Το maso βοηθάει τα εστιατόρια να αποκτήσουν πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Μέσα από την πλατφόρμα μας.

Η μόνη χρέωση αφού μπεις στο maso είναι η ετήσια συνδρομή 

Όχι, δεν υπάρχει καμία χρονική δέσμευση για την παραμονή σου στην υπηρεσία και μπορείς να αποχωρήσεις όποτε θελήσεις, χωρίς καμία επιβάρυνση, δεν υπάρχει όμως η επιστροφή χρήματων που πλήρωσες για μπεις.

Αρκεί να διαθέτεις υπολογιστή, ή laptop με Windows και έναν θερμικό εκτυπωτή με lan για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το λογισμικό παραγγελιοληψίας και να δέχεσαι παραγγελίες από τους πελάτες σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις κάτι από τα παραπάνω, το maso σου παρέχει τον απαραίτητο εξοπλισμό για να δέχεσαι τις παραγγελίες σου.